Saturday 16 July 2011

stress :(

dalam byak2 sem,sem yg aku tgah study ni sem 4 la yg sngat memenatkan & sngat stress.walaupon kadang ramai student yg syok/happy coz sem nih adalah sem pendek juz 7week ja.OMG serabot otak deh nk wt somthing pon mesti dlm masa yg singkat.sebelum2 nih sempat lgi nk releks2 n nk enjoy2.now not spend time dude.grrrr meluat ehh.otak pulak kna btol2 maintain.hehe.aku kalu bab asigment mmg malas gila nk wt weh.last2 min bru nk wt.haha.aku pon heran napa bole jdi cm nih.aneh2 =.*
now,test 1 dah complete n bakal menyusul test 2 n finally final.uwaaa aku takut :(
i'm not ready.mood study pon still lose.hmm.serabut kapala,hati aku semuanya dh bercampur.dah mcam rojak.''secukop rasa beb''.tapi apa2 pon aku mesti bangun dan  x bole leka lagi.mesti lakukan yg terbaik untuk sem nih.yg paling penting pointer mesti up lgi dari sem2 lpas.hehe.'mahu seribu daya x mahu seribu dalih'.ecece.berfalsafah la plak.hahaha.to all my friend gud luck for this sem n do the best. :)

sekian,terima kasih.babai :)

No comments:

Post a Comment