Saturday 16 July 2011

miss my sister :'(

i miss you :(


sedih...hmmm :( .hati tiba2 teringat kt my sister wawa.rindu dia sngat2.dah la x jmpa dia.byak bnda nk cerita kt dia.i need u now sis.hmm.ari tuh kol mom,mom ckap my sis demam.sian weh kt hg.x leh nk ckp sebb my sis tgah tdow.alaa x demam pon still bgun lwat klu x keja.kan2.hee.aku harap hg cepat sembuh la ek.aku rindu nk dgar leteran hg tuh.lama kot x dengaq.haha.mulot mcm bontot ayam potpet2.tp walaupon mulut direct ka cakap tpi hati baik.hee.and aku ingat lgi aku just nk melawak dagn dia ja xtau pulak dia bg btol2.ada la ari tuh aku ckap aku nk pnjm fon dia.dia ckap ''x boleh2 fon hg fon xlaku''grr terasa gila babi gn minah nih tapi aku wt bodo ja.last2 msa aku nk blik perlis  aku salam dia then dia hulur fon dia.hee terharu gila.ternages jgak la aku kt situ.malu nk mampos.hehe.apa2 pon aku bersyukur ada seorang kakak yg memahami perasaan seorang adik.tengs sangat.i love dammm much !!

:'(

No comments:

Post a Comment