Saturday, 24 December 2011

kalau aku sedih :'(


kalau aku sedih...
aku akan duduk diam dalam bilik sorang2

kalau aku sedih...
aku menangis sepuas-puas hati aku 

kalau aku sedih...
aku mesti teringat kan family aku yang dah byak bgi nsihat

kalau aku sedih...
aku akan pasang earfon and then bukak lgu kuat2

kalau aku sedih...
aku akan renung di luar tingkap sebab aku pcaya aku akan rsa lebih tenang

kalau aku sedih...
aku akan paksa diri aku untuk hepi depan kawan2 aku

kalau aku sedih...
aku akan tdor sepnjang hari

kalau aku sedih...
aku akan luahkan apa yg aku rasa dkat diari aku

kalau aku sedih...
aku akan cari tempat yang sunyi untuk aku menangis and aku x kan tunjuk dekat org yg aku ngis

kalau aku sedih...
aku suka bersendirian sbb aku perlukan masa untuk keadaan aku pada waktu itu

kalau aku sedih...
aku perlukan seseorang yang tahu aku tengah sedih sbb aku takan tunjuk yang aku tgah sedih

kalau aku sedih..
aku pasti teringat ALLAH sbb aku tahu dia tahu segalanya

No comments:

Post a Comment