Sunday 16 October 2011

RAGAM

hello sayang.dah lama kan aku tak conteng2 blog aku nih.maklum buzy la katakan.ecewahh.
ok first sekali aku nak cter pasal kehidupan aku laa.not bad jgak la sejak dua menjak nih.ntah la kenapa.pelik kan.haha memang pelik pon.so ampa x pyah sebok2 nak amik tau la noh.tak penting pon.jgan jadi STALKER sangat la ok guys.
ok second pasal study.emm sumpah sem nih aku dapat lect yang gedik2 kot.err sumpah aku tak buleh ikut cara dia.dah la ajar ntah apa2.err bosan kot.tiap kali aku masuk kelas dia mesti aku tdoq.kalau tak tdoq mkan makanan ringan.uhh bosan nak mampos.sori ya pn A..walaupon anda cantik tapi sori ya kami x pndang semua tu.btw teruskan gedik anda.cik nadia tengs yaa sebab saya suka anda ajar.woww sporting but simple.haha lup u lah cik :-*
ok last sekali about friends.makin lama berkawan makin lama aku dpat pham & knal prngai sorang2 kawan2 aku esp housemate aku.kali tu bru tau sapa yg baik sapa yg bajet baik.tapi xpa wlaupon mcam2 ragam aku tetap sayang ampa weh kawan.
ok yg tu ja aku nak tulis sebab aku bosan sngat2 malam ni.len kali aku tulis lagi ok
ok bhai.muahh..

No comments:

Post a Comment