Tuesday 20 September 2011

ok fine.senang cerita now im single.how single life is??entahla.no komen.bagi aku macam biasa ja but more bebas la jgak berbanding ada boyfriend ni.bukan nak kata if ada boyfriend ni tak boleh bebas,can do it la but ada bofriend perlu jaga cara pergaulan jgak kan.tapi bagi aku if ada boyfriend pun life aku tetap sama.tada beza apapa pun.haha.sukasuka.
so if single nih rasa alone ja :( .untuk aku yang single ni rasa seronok but i dont why.haha.aku bahagia mcam ni sekarang.tapi tipulah kalau tak teringin nak ada boyfriend kan but better mcam ni tak rela dan not ready nak bagi hati ni dekat sapa2 lagi.ecewaahh ;)
seruis aku cakap,if aku terasa jeles orang yang aku sayang tuh bemanja manjha dengan gurl lain.ohh tak dapat nak byangkan wehh.at last nanti aku pikir2 balik aku bukan untuk dia punya dan dia bukan untuk aku so untuk apa aku nak jeles?untuk apa aku nak sakit hati ?OMG serius aku pening dengan perasaan aku.
mcam tuh la story life single aku yg apaapa ntah.even aku single ada lagi mber2 and bestie family  yang still care pasal aku.tengs alot.lup u lah.muah
                    that's why single bukan masalah utama bagi aku.
                                     ok bhai :)

No comments:

Post a Comment