Friday 23 September 2011

JUNIOR TOLONG HORMAT SENIOR

ecewah.macam la senior sngat kan.tapi senior la jgak.study nak habes dah.hehe.bukan sebab ni aku nak cerita tapi pasal lain.pasal budak junior baru.

haha kalau pikir balik apa yang member aku cerita kelmarin memang lawak la.haih junior2.macam2 perangai.
ok now first sekali aku nak gtau dekat junior2 aku,aku tak sombong okeh.aku tak belagak ok sayang.kiss sikit muahh :-*

ada kah patot depa kata aku belagak la sombong la.aduyai aku pon tatau nak buat mcam mna lagi nih.kelmarin lepas kelas ja aku gan mber2 group aku g la lepak kat dataran kat kolej aku tu la.sampai sana terus duduk.maklum la dalam kelas 'straight' ja kan.hee.

so lepas ja keluar trus g datarn.sembang2 borak2 apa semua.biasa la kan kalau dah sembang tu lupa apa yang ada kat sekeliling kita nih.hee.nak d jadikan cerita kan ada la junior ni kan,depa duduk dlam satu group mcam tu la.

first aku nmpak dari jauh lagi masa aku jejalan dgan mber2 aku depa usha ja aku.haha mcam tak puas hati la konon depa tuh kan kan.tapi aku buat tatau ja.aku smbung balik borak2 gn kwan2 aku.

then beberapa duduk smbang salah sorang kawan smpai mati aku izah dia datang bisik kat aku.tau dia cakap apa..jeng...jeng...jeng...

izah: weh aku ada cerita nih nak gtau
aku :cerita apa weh ? ''excited''
izah:hg nmpak tak junior2 yg duduk dekat kerusi hujung tuh.alaa yg semua pakai bju blue tu.
aku : aku pon tgok la junior n the geng.awt dengan depa tuh ?
izah :depa kata hang belagak..sombong n bla bla bla..
aku : haha.haromm.aku kenal pon tak.senang gila judge aku. *time tu hot pon ada jgak la
....stat tuh aku kira usya ja junior2 tuh.mcam nak p tny ja depa tuh.haih junior2.jgan la nak plun sngat la.kot stg ena setempek kat muka jgan tnya pasepa nah.sayang junior la.muahh :-*

k bhai.assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment